1. Identificarea părților

1.1 Pe de o parte, Travel Meridian Zero, denumită în continuare TMZ societate comerciala cu răspundere limitată infiintata în Spania, cu sediul social la adresa c/ Benito Pérez Galdós, 23, 28821 Coslada Madrid, Spania, CIF: ESB-85771673, numărul de telefon +34 916 71 74 13 și email info@meridianzero.com. Este înregistrată în Registro Mercantil de Madrid, Tomo 26.999, Folio 184, Hoja M-86474, Inscripción 1 și este titularul licenței agenție de turism nr CICMA 2338 Mm
1.2 Și, pe de altă parte, persoana fizică, sau Tu în continuare Utilizator, care accesează pagina pentru a se informa și a contracta serviciile oferite prin intermediul site-ului Web. Utilizatorul declară că este adult și are capacitatea juridică necesară de a incheia prezentul acord și de a utiliza acest site în conformitate cu acești Termeni și condiții generale (denumit în continuare TyCG), pe care declară că le înțelege, acceptă în mod expres și recunoaște în întregime.

2. Utilizarea site-ului

2.1 Acest site web este disponibil tuturor utilizatorilor, sub rezerva acestor TyCG. Când faceți o achiziție pe site sau utilizați acest site în orcare alt mod, înseamnă că ați acceptat aceste TyCG.
2.2 Utilizatorul este responsabil pentru tratarea confidențialității și pentru păstrarea în mod adecvat a parolelor furnizate de TMZ pentru a accesa site-ul și pentru a se asigura că terții neautorizați nu au acces la acestea. Utilizatorul va fi singurul responsabil pentru orice consecințe economice derivate din utilizarea acestui site de către o terță parte neautorizată care utilizează parola. Utilizatorul declară că toate informațiile furnizate pentru a accesa acest site, înainte și în timpul utilizării acestuia, sunt adevărate, complete, exacte și acceptă să le mentina actualizate.
2.3 Acest site web este destinat exclusiv utilizării personale a Utilizatorului. Modificarea, reproducerea, duplicarea, copierea, distribuția, vânzarea, revânzarea și alte forme de exploatare în scopuri comerciale sau în scopuri echivalente sunt interzise.
2.4 Utilizatorul se angajează să nu folosească acest site în scopuri ilegale sau interzise. În particular, utilizatorul acceptă că produsele sau serviciile achiziționate prin intermediul acestui site web vor fi pentru consum / uz propriu sau pentru utilizarea / consumul persoanelor în numele cărora sunt autorizați în mod legal să acționeze. Utilizatorul nu poate să revândă către terțe părți produsele sau serviciile achiziționate prin intermediul acestui site web. TMZ își rezervă dreptul de a refuza accesul la site în orice moment fără notificare prealabilă.

3. Funcționarea site-ului

3.1 Prin intermediul acestui site, TMZ oferă un serviciu de căutare și comparație pentru produsele sau serviciile de călătorie disponibile pe piață, precum și un serviciu de intermediere pentru achiziționarea celor pe care le selectați. O achiziție pe acest site este orice comandă pentru produse sau servicii pe care le faceți cu o obligație de plată și care a fost confirmată de TMZ. Când cumpărați produse sau servicii de călătorie prin intermediul acestui site web, încheiați un contract direct cu furnizorul (furnizorii) de călătorie. TMZ nu face parte din relația contractuală în legătură cu produsele și serviciile pe care le cumpărați, cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres. Orice întrebări sau îndoieli legate de produsele sau serviciile achiziționate trebuie să fie adresate furnizorului de călătorie corespunzător.
3.2 Termenul furnizor de servicii turistice include, după caz, companiile aeriene, operatorii de turism, furnizorii de pachete de vacanță, hotelurile, lanțurile hoteliere și agenții de cazare, furnizorii de asigurări, furnizorii de vehicule și liniile de croazieră.
3.3 TMZ vă va ajuta să cumpărați produsele sau serviciile dvs., intervenind, în numele dvs., în achiziționarea de produse sau servicii de la furnizorii de servicii turistice. Datele contractuale vor face obiectul termenilor și condițiilor fiecărui furnizor de servicii turistice, care ar putea limita sau exclude răspunderea dvs. Pentru a vă revizui termenii furnizorilor de servicii turistice corespunzători, TMZ vă face referire la secțiunea de link-uri a acestui site web, în care termenii furnizorului de călătorii vor fi disponibili prin o legătură În cazurile în care nu este posibilă accesarea termenilor unui furnizor de servicii de călătorie prin intermediul unui link, TMZ vă va furniza, dacă solicitați, detaliile de contact ale furnizorului de servicii turistice, astfel încât să îl puteți contacta. Asigurați-vă că verificați termenii și condițiile aplicabile furnizorului / furnizorilor de servicii turistice, în special în ceea ce privește taxele de anulare.
3.4 Prin utilizarea acestui site pentru a achiziționa servicii, autorizați TMZ să acționeze în calitate de reprezentant al dvs. în timpul procesului de cumpărare cu furnizorii de servicii turistice corespunzători, precum și să plătiți pentru aceste produse sau servicii. în numele dvs. și în reprezentarea dvs., după cum este necesar, pentru a garanta că tranzacția dintre dvs. și Furnizorul dvs. de produse turistice se efectuează corect. Din acest motiv, TMZ vă va percepe un comision de administrare, în funcție de produsul sau serviciul pe care îl cumpărați. În orice caz, veți avea toate informațiile necesare despre prețul final final al produselor sau serviciilor selectate, înainte de a începe achiziția sau comanda cu obligație de plată.
3.5 Prețul final final al produselor sau serviciilor selectate va fi confirmat odată ce procesul de căutare, comparație și selecție a fost finalizat și va fi disponibil, cu o defalcare corespunzătoare, înainte de a vă decide să dați clic pe ACCEPTAȚI ȘI CUMPĂRĂ. Prețurile sunt afișate cu cursul de schimb calculat zilnic și, prin urmare, poate varia zilnic pentru a reflecta orice mișcare a nivelurilor cursului de schimb. De asemenea, impozitele fluctuează în funcție de cursurile de schimb. Când inițiați o achiziție, cursul de schimb va fi fixat în acel moment și va fi aplicat modificărilor sau anulărilor tuturor produselor sau serviciilor care fac parte din achiziția dvs. Ratele de schimb sunt determinate de TMZ.
3.6 După ce ați comandat achiziția, veți primi un e-mail de confirmare, care va constitui documentul dvs. contractual. Acest prim e-mail de confirmare va furniza toate detaliile produselor sau serviciilor solicitate. Apoi, vom verifica dacă achiziția dvs. a fost corect introdusă în sistemul furnizorului dvs. de călătorie și că plata dvs. poate fi procesată corect. Obligația noastră de a emite biletul va fi supusă plății efectuate în întregime. Odată ce totul este corect, veți primi un al doilea e-mail, în termen de o (1) zi lucrătoare după primirea primului, în care vom confirma că biletul (biletele) a fost emis. VĂ RUGĂM SĂ RETINETI CĂ DACĂ PRODUSELE PE CARE LATI CUMPĂRAT ESTE UN ZBOR DE LA O COMPANIE AERIANĂ DE LOW COST, POATE FI PRIMIT PE UN EMAIL ATÎT CONFIRMAREA CERERII DVS. CÎT ŞI A CONFIRMĂRII EMITERII BILETULUI DUMNEAVOASTRĂ.
3.7 Ne rezervăm dreptul de a anula achiziția dvs. în cazul în care avem motive întemeiate să credem că este frauduloasă. În astfel de situații, vom încerca să vă contactăm, utilizând adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul procesului de căutare, comparare și selecție sau cu banca dvs. În cazul în care nu vă putem contacta pe dvs. sau pe banca dvs., achiziția dvs. va fi anulată automat.
3.8 În conformitate cu articolul 27 din Legea 34/2002 din 11 iulie privind serviciile societății informaționale, vă informăm că documentul electronic prin care contractul este formalizat este confirmarea achiziției pe care o veți primi în e-mail. Aceste informații, în plus față de primirea prin e-mail, vor fi depuse în înregistrările TMZ și le puteți accesa oricând, ori de câte ori le solicitați.
3.9 În ceea ce privește elementele opționale sau comenzile speciale pe care, în unele cazuri, aveți posibilitatea să le îndreptați către furnizorii de călătorie, legate de un anumit produs (de exemplu, mese speciale, facilități pentru persoanele cu handicap, scaune pentru copii etc.), trebuie să rețineți că TMZ le va transfera către furnizorii de servicii de călătorie corespunzători, dar nu poate garanta îndeplinirea de către aceștia. Este responsabilitatea dvs. să vă confirmați cu furnizorul (furnizorii) de călătorie dacă aceste cereri speciale pot fi îndeplinite. În plus, vă avertizăm în mod expres că solicitarea de articole opționale sau de comenzi speciale poate întârzia emiterea biletului dvs., cu riscul de a crește tariful pentru biletul de avion sau nu va exista disponibilitate de locuri atunci când furnizorul de călătorie vă procesează solicitarea.

4. Anulări și modificări

4.1 Posibilitatea de a anula sau de a modifica un produs sau serviciu de călătorie achiziționat prin intermediul acestui site web, precum și modalitatea de a face acest lucru va depinde de condițiile impuse de Furnizorul dvs. de Călătorii care sunt asociate cu tipul de tarif selectat. Prin urmare, este posibil să nu puteți anula sau modifica produsele sau serviciile solicitate sau pot exista anumite cerințe specifice pe care trebuie să le îndepliniți. În cazul în care modificați cumpărăturile (anularea și / sau modificarea) prin intermediul TMZ, vă vom percepe taxa de 30 EUR pe persoană pe ruta anulată și / sau modificată. Aceste taxe de anulare și / sau de modificare nu include si taxele impuse direct de furnizorii dvs. de turism de 50 €. În cazul în care efectuați o modificare a achiziției, rețineți că tariful care este în prezent nu este legat de costul efectuării modificării.
4.2 În ceea ce privește achiziționarea de bilete de avion, rețineți că, pentru itinerariile create din diferite rute și mai mult de o rată de bază, pot exista mai multe seturi de condiții de tarifare. În acest caz, se vor aplica cele mai restrictive condiții ale tarifului. Trebuie să citiți toate condițiile pentru rata corespunzătoare achiziției dvs. Dacă modificările sau anulările sunt permise, puteți apela TMZ pentru a efectua modificarea. Rețineți că, dacă ceea ce ați achiziționat este un bilet dus-întors, no show în zborul de plecare poate duce la anularea întregului bilet de avion, adică și la călătoria înapoi. Modificările și anulările nu pot fi efectuate prin e-mail. Puteți contacta centrul de Customer Support TMZ areaCode telephone.

5. Prețurile și modalitățile de plată

5.1 Prețul final final al produselor sau serviciilor selectate va fi afișat, cu o defalcare corespunzătoare, după terminarea procesului de căutare, comparație și selecție și înainte de a începe achiziția. Acest preț va include prețul tuturor produselor sau serviciilor selectate și cheltuielile de administrare ale TMZ. Rețineți că cheltuielile de administrare ale TMZ sunt independente de prețul produselor sau serviciilor și nu sunt rambursabile în nici un caz, deoarece sunt percepute pentru serviciile oferite de TMZ pentru căutarea, compararea și asistența în procesul de achiziție.
5.2 Suma cheltuielilor de administrare TMZ variază în funcție de produsele sau serviciile selectate. De asemenea, există taxe suplimentare de gestionare dacă efectuați achiziția prin telefon sau dacă solicitați modificări sau rambursări. În cazul în care utilizați un card de credit, fără fonduri sau card de credit este respinsă de către bancă pentru orice motiv, TMZ se va percepe o taxă de gestionare estimată și provizorie de până la 30 € și să dea instrucțiuni imediat pentru a face bani plata achiziției dvs. Dacă efectuați plata integrală, gestionarea cheltuielilor estimate vor fi deduse din prețul final de a finaliza achiziția. Până când nu efectuați plata în întregime, nu veți avea dreptul să primiți niciunul dintre produsele sau serviciile solicitate. În ceea ce privește utilizarea de carduri de credit, fără fonduri sau pentru orice alt motiv respins de către bancă, mai ales atragem atenția asupra faptului că, din cauza naturii produselor de călătorie, puteți stabili prețul sau produsele servicii schimba între momentul cumpărării și plata în totalitate, deci va trebui să ia actualizat atunci când se face prețul de plată.
5.3 Vă informăm că unele companii aeriene vă incaseaza direct zborul. Dacă există o problemă cu plata, vă vom contacta în 48 de ore după cumpărare (sau în douăzeci și patru (24) de ore) dacă călătoriți în 48 de ore după cumpărare). TMZ nu va fi responsabil pentru nici o creștere ulterioară a prețurilor ca urmare a neplății. Trebuie să vă asumați orice creștere a prețului care apare înainte de confirmarea achiziției.
5.4 Puteți plăti prin oricare dintre cardurile de debit sau de credit majore, așa cum este detaliat pe site-ul propriu-zis. Modalitățile de plată, altele decât cele indicate pe site, nu sunt acceptate.
5.5 Pentru a oferi o mai mare siguranță, vi se va solicita să introduceți toate informațiile de pe cardul dvs. bancar pentru fiecare achiziție pe care o faceți cu TMZ. Aceste informații nu vor fi stocate în sistemele noastre dincolo de ceea ce este necesar pentru procesarea plății achiziției dvs. și, dacă este cazul, pentru procesarea cererilor de rambursare a taxelor neîncasate, în conformitate cu punctul 4. Vă rugăm să rețineți că TMZ În mod necesar, trebuie să comunicați detaliile cardului dvs. bancar furnizorului dvs. de călătorie pentru formalizarea achiziției dvs. Toate informațiile vor fi criptate pe un server securizat. Autorizați TMZ să utilizeze informațiile dvs. privind cardurile bancare (i) pentru a efectua achiziția produselor sau a serviciilor solicitate și pentru a procesa cheltuielile de gestionare aferente (ii) pentru plata primei de asigurare și asistență pentru turist, atunci când este cazul; (iii) pentru prelucrarea oricăror rambursări aplicabile și (iv) pentru plata costurilor legate de:
  • utilizarea anumitor carduri de debit sau de credit
  • la cererea unor modificări ale achiziției inițiale
  • rambursarea taxelor neîncasate, astfel cum se menționează la punctul 4 din aceste TyCG
5.6 În afară de costurile de gestionare generale și suplimentare, TMZ vă va percepe și taxa pe care trebuie să o achitați asociată cu utilizarea unei anumite metode de plată. În orice caz, veți avea toate informațiile despre prețul final complet și corect defalcate înainte de a începe achiziția. TMZ își rezervă dreptul de a solicita sumele pe care le-ați suportat în legătură cu plățile respinse sau returnate prin banca dvs. sau emitentul cardului dvs. de debit sau de credit. Dacă plătiți pentru achiziția dvs. cu card bancar de la o terță parte, este posibil să solicităm o autorizație scrisă care trebuie furnizată de deținătorul cardului. TMZ, atât în ​​nume propriu cat și în numele furnizorilor de servicii turistice își rezervă dreptul de a oferi doar bilete electronice, confirmări, cupoane electronice sau alte documente de călătorie la adresa de facturare a cardului dvs. bancar sau la adresa dvs. de e-mail la solicitarea emitentului carduluii. Toate adresele de e-mail utilizate trebuie să fie valabile în momentul achiziționării.
5.7 TMZ se străduiește zilnic să reducă sau să minimizeze efectele tranzacțiilor frauduloase cu cardurile bancare. În acest scop, ne rezervăm dreptul de a efectua controale aleatorii, inclusiv controalele pe listele electorale, și vă putem solicita să ne trimiteți prin fax sau prin poștă dovada adresei dvs. și o copie a cardului de debit sau de credit, precum și o declarație recentă, înainte de a începe orice emitere de bilete. Rețineți că aceste controale sunt efectuate numai în timpul orelor noastre standard de lucru. În consecință, toate biletele pentru rezervări făcute în afara orelor noastre de lucru nu pot fi eliberate decât în ziua următoare. TMZ nu este responsabil pentru cheltuielile efectuate ca urmare a acestor verificări.
5.8 În anumite cazuri, contactand prealabil cu centrul de servicii pentru clienți TMZ, se poate face plata de asemenea prin transfer bancar, atâta timp cât sunteti titularul unui cont bancar cu sediul în țara în care face rezervarea. În aceste cazuri, între data achiziției și data zborului trebuie să existe o diferență de cel puțin șase (6) zile lucrătoare. Prin alegerea transferului bancar ca modalitate de plată, TMZ vă va percepe simultan suma totală a achiziției. Trebuie să vă asigurați că aveți în contul dvs. suficiente fonduri. În cazul unei plăți de rambursare se produce deoarece nu există fonduri suficiente sau din alte motive, care sunt atribuite dvs., TMZ percepe o taxă pentru administrarea de 20 € și să dea imediat instrucțiuni pentru a face plata achiziției. Această taxă se datorează costurilor bancare și altor cheltuieli asociate managementului suportate de TMZ. Prin alegerea transferului bancar ca formă de plată, TMZ își rezervă dreptul de a retine eventualele rambursări până la primirea irevocabilă a plății.

6. Rambursări

6.1 Rambursările, dacă este cazul, vor fi procesate în funcție de forma de plată utilizată la momentul cumpărării și în numele persoanei care a efectuat plata inițială. Atunci când procesați rambursarea unui bilet de avion, rețineți că nu sunt rambursabile toate conceptele care constituie prețul biletului. Orice rambursare, chiar dacă este solicitată prin intermediul TMZ, este procesată în conformitate cu politica de rambursare a Furnizorului de călătorii afectat(e).
6.2 În cazul în care ați achiziționat un bilet de avion la o rată care nu acceptă schimbări și modificări și nu vă puteti lua zborul, vă informăm că puteți solicita o parte din elementele percepute la momentul cumpărării:
  • În cazul biletelor emise de companiile aeriene care aparțin IATA, este necesar să solicitați în mod expres rambursarea taxelor neîncasate către TMZ. Dacă doriți să solicitați ratele de rambursare neîncasate de TMZ, puteți direcționa cererea în scris la următoarea adresă: Departamentul de Rambursarile TMZ, Calle Benito Perez Galdos, No. 23, 28821 Coslada (Madrid), Spania. Cu această cerere, autorizați TMZ să efectueze toate activitățile necesare pentru a obține rambursarea menționată în numele dvs. Rețineți că perioada disponibilă pentru a solicita în scris restituirea taxelor nu este câștigat douăsprezece (12) luni de la data achiziționării biletului sau șase (6) luni de la plecarea din său zbor, dacă este mai târziu. Aceste restituiri pot fi prelucrate numai utilizând metoda de plată utilizată în momentul achiziției și toate restituirile sunt supuse politicii companiei aeriene. Cheltuielile de administrare ale TMZ pentru procesarea acestor rambursări sunt de 30 € pe persoană. Autorizați TMZ să vă deducă taxele de gestionare din suma de rambursare care vă corespunde.
  • În cazul biletelor emise de companiile aeriene care nu fac parte din IATA sau atunci când plata zborurilor a fost taxată direct de către compania aeriană, este necesar să solicitați rambursarea taxelor care au fost încasate direct companiei aeriene în cauză, deși cheltuielile de administrare vor fi efectuate în orice caz prin TMZ. În cazul în care solicitați acest tip de rambursare, autorizați TMZ să încărcarea pe cardul bancar cu care ați făcut achiziția taxele de administrare aplicabile solicitării dvs.

7. Pașaport, vize și cerințe de sănătate

7.1 Pentru a cunoaște regulamentele aplicabile privind caracterul obligatoriu al unui pașaport și a unei vize, trebuie să vă adresați ambasadei corespunzătoare înainte de a călători. Este responsabilitatea dvs. să dețineți un pașaport valabil și, dacă este necesar, o viză. TMZ nu este în niciun caz responsabil pentru consecințele pe care le poate avea pentru dumneavoastră să nu posedeți documentația corectă de călătorie.
7.2 Fiecare destinație are propriile cerințe în ceea ce privește formalitățile de intrare, vaccinările etc., care pot varia, de asemenea, în funcție de naționalitatea pasagerului. Vă recomandăm să vă informați înainte de a vă planifica călătoria. TMZ nu este în nici un caz responsabil pentru incidentele care decurg din nerespectarea unor astfel de prevederi oficiale.

8. Bilete electronice (sau eTickets)

8.1 Toate biletele pe care le puteți cumpăra prin intermediul acestui site sunt bilete electronice. Sistemul electronic de ticketing (sau eTicketing) este o modalitate de a cumpăra bilete de avion fără hârtie. Odată ce ați făcut achiziția, TMZ vă va trimite un e-mail de confirmare cu numărul locatorului dvs. de zbor. Rețineți că nu veți primi un bilet de hârtie pentru a vă prezenta pe Aeroport.
8.2 În acest scop, vă informăm că fiecare companie aeriană are propriile reguli și proceduri referitoare la eTicketing și vă solicităm să le verificați înainte de a ajunge la aeroport. În orice caz, vă recomandăm să transportați întotdeauna împreună cu dvs. o copie tipărită a e-mailului dvs. de confirmare cu numărul de zbor al zborului dvs., deși nu toate companiile aeriene vă vor cere să le arătați. TMZ nu este responsabil în niciun caz. încălcarea regulilor și procedurilor stabilite de fiecare companie aeriană în legătură cu eTicketingul.
8.3 TMZ are încredere că informațiile pe care le furnizați sunt exacte și, prin urmare, nu este responsabil dacă biletul dvs. electronic nu sosește din cauza unei adrese de e-mail incorecte sau a setărilor de spam. Trebuie să ne anunțați imediat dacă vă schimbați adresa de e-mail sau contactați numărul de telefon. De asemenea, verificați dacă numele din pașaport corespunde cu numele de pe biletul dvs. și / sau de confirmarea achiziției.
8.4 În circumstanțe excepționale, din cauza restricțiilor privind vânzarea biletelor aflate în afara controlului, TMZ nu poate să transmită informații despre achizițiile confirmate companiei aeriene, astfel încât să le poată formaliza. Dacă se întâmplă acest lucru, vom încerca să vă informăm în termen de 48 de ore după confirmare și vom rezolva rambursarea sau vom propune o alternativă valabilă.

9. Condiții speciale referitoare la produsele sau serviciile achiziționate

9.1 Zboruri: În ceea ce privește zborurile, se vor aplica condițiile stabilite în anexa 1 la prezentul document, dacă nu se prevede altfel în termenii și condițiile furnizorului de călătorii

10. Politica de confidențialitate

10.1 În conformitate cu prevederile Legii organice 15/1999 din 13 decembrie privind protecția datelor cu caracter personal (LOPD) și reglementările sale privind dezvoltarea, vă informăm că datele dvs. personale vor fi incluse în fișierele automate deținute de TMZ , pentru a împrumuta și a oferi serviciile noastre și pentru a gestiona achizițiile și plățile, trimite informații și publicitate despre oferte, promoții și recomandări pe care credem că le interesează, precum și pentru a efectua sondaje, statistici și analiza tendințelor pieței . Vom folosi datele dvs. personale pentru a crea o imagine a intereselor dvs. și apoi vom încerca să vă asigurați că atunci când vizitați site-ul nostru nu pierdeți ofertele și informațiile care ar putea fi de interes pentru dvs. În orice caz, nu vom folosi datele dvs. personale în scopuri de marketing direct, cu excepția cazului în care ne dați în mod expres acordul dvs. prealabil.
10.2 De asemenea, vă informăm despre posibilitatea exercitării dreptului de acces, rectificare, anulare și opoziție a datelor dvs. personale, garantate de articolul 15 și următoarele din LAPD, direct persoanei însărcinate cu dosarul. Pentru comoditatea dvs., puteți exercita drepturile menționate mai sus și prin e-mail la adresa info@meridianzero.com
10.3 În conformitate cu dispozițiile articolului 11 din LOPD, vă informăm că prin achiziționarea de produse și / sau servicii pe site-ul nostru vom comunica neapărat datele dvs. personale (1) furnizorilor acelor produse sau servicii care sunt obligați să utilizeze datele dvs. exclusiv pentru trimiterea de informații și să se conformeze livrării produselor sau serviciilor solicitate, precum și în conformitate cu celelalte prevederi ale legii și (2) altor companii din grupul căruia îi aparține TMZ, adică , altor entități ale Grupului TMZ, care gestionează mărcile comerciale e-TMZ®, FlightWay®, WayFlight® și TRIPION®, care vor fi obligate să utilizeze datele lor exclusiv în scopurile pentru care au fost colectate și să respecte restul prevederile legii. Prin acceptarea acestei Politici de confidențialitate, acceptați transferurile de date descrise.
10.4 În sfârșit, și în sensul prevederilor articolului 34 din LOPD, prin acceptarea acestei politici de confidențialitate, acceptați că datele dvs. sunt transferate destinatarilor și în termenii și condițiile indicate mai sus, oriunde în lume , chiar și în acele țări care nu oferă un nivel de protecție comparabil cu cel al Directivei UE privind protecția datelor.

11. Politica cookie-urilor

11.1 În conformitate cu articolul 22.2 din Legea privind serviciile societății informaționale și a comerțului electronic (LSSI) și Directiva UE 2009/136 / CE, TMZ informează că acest site acceptă utilizarea cookie-urilor.
11.2 Cookie-urile sunt mesaje pe care serverele Web le transmit browserului dvs. atunci când vizitați site-uri Internet. Browserul dvs. stochează fiecare mesaj într-un fișier mic, care oferă informații despre ultima dvs. vizită pe pagina Web. Majoritatea browserelor de Internet acceptă automat utilizarea cookie-urilor, dar puteți modifica browserul pentru a controla utilizarea cookie-urilor.
11.3 În particular, TMZ utilizează următoarele cookie-uri:
  • Cookie-urile analitic: ne permit să vedem cum se deplasează utilizatorii prin intermediul site-ului și ne permite să înregistrăm ce conținut văd utilizatorii și ce interesează. Acest lucru ne ajută să îmbunătățim serviciile pe care le oferim, ajutându-ne să ne asigurăm că utilizatorii noștri găsesc informațiile pe care le caută. Aceste tipuri de cookie-uri sunt utilizate în domeniu: “TMZ”.
  • Cookie-urile sociale: sunt necesare pentru rețelele sociale (Facebook, Google și Twitter). Funcția sa este de a controla cu widgeturile sociale din pagină. Aceste module cookie sunt folosite în domeniile: “facebook.com”, “google.com” si “twitter.com”.
  • Aflați cookie-urile asociate: permiteți-ne să urmărim vizitele de la alte site-uri cu care TMZ are un acord de afiliere. Aceste module cookie sunt utilizate în domeniu ”TMZ”.
  • Cookie-urile de publicitate și de comportament: colectați informații despre preferințele și opțiunile pe acest site. Acestea vizează rețelele de publicitate, pe care apoi le utilizează pentru a afișa anunțuri personalizate pe alte site-uri web. Aceste module cookie sunt utilizate în următoarele domenii: “TMZ”.
  • Cookie-uri tehnice: acestea sunt strict pentru utilizarea acestui site web. Aceste module cookie sunt utilizate pe site: “TMZ”.
  • Cookie-uri funcționale: acestea sunt strict necesare pentru a oferi serviciile solicitate de utilizatori pe acest site web. Aceste module cookie sunt utilizate pe site: “TMZ”.
11.4 Dacă doriți informații suplimentare sau doriți să ne comunicați opinia dvs. cu privire la utilizarea cookie-urilor pe site-ul nostru, ne puteți contacta prin e-mail.

12. Drepturile de proprietate intelectuală și industrială

12.1 Conținutul acestui site (inclusiv, în scopuri informative și nelimitative, mărci comerciale, text, grafice, logo-uri, pictograme de butoane, imagini, fișiere audio și software) este proprietatea TMZ (denumirea comercială N 0288731) furnizorii săi de conținut și este protejat de legile naționale și internaționale privind proprietatea intelectuală și industrială. Compilația (înțeleasă drept colectare, amenajare și asamblare) a întregului conținut al site-ului web este proprietatea exclusivă a TMZ și este protejată de legile naționale și internaționale privind proprietatea intelectuală și industrială. Toate programele utilizate pe site sau aparținând furnizorilor de software sunt protejate de legile naționale și internaționale privind proprietatea intelectuală și industrială..
12.2 Orice altă utilizare a conținutului acestui site este strict interzisă, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, transmiterea, publicarea ulterioară, expunerea și / sau reprezentarea totală sau parțială. În special, orice tip de utilizare a imaginilor conținute în acest site în afara acestuia este strict interzis fără acordul expres al TMZ și / sau furnizorilor săi.
12.3 TMZ și alte nume de produse, servicii, grafice și logo-uri TMZ sunt mărci înregistrate. Numele altor produse, servicii și companii menționate în acest document pot fi mărci comerciale ale proprietarilor respectivi.

13. Limitarea răspunderii

13.1 TMZ oferă acest site web în statul prezentat și își consacră toate eforturile pentru a fi actualizat și funcționat corespunzător. Cu toate acestea, nu poate garanta absența unor defecțiuni tehnice, infailibilitatea serviciului sau că sistemul sau portalul funcționează în orice moment.
13.2 TMZ publică pe acest site diverse informații despre produsele și serviciile oferite de terți și nu face nicio declarație cu privire la veridicitatea, exactitatea, completitudinea și actualizarea informațiilor conținute în astfel de oferte. Unele informații sunt stocate periodic în memoria cache și vor fi verificate numai cu informații în timp real, când se confirmă achiziția.
13.3 Limitarea răspunderii TMZ va fi în conformitate cu legislația aplicabilă în orice moment.
13.4 Dacă din motive de forță majoră (inclusiv, dar fără a se limita la situații politice, economice sau de altă natură care afectează securitatea) există deficiențe în achizițiile, confirmările și / sau executarea produselor sau serviciilor achiziționate prin din TMZ din cauza unor circumstanțe neprevăzute pe care TMZ nu le poate rezolva sau chiar dacă nu este posibilă respectarea vreuneia dintre prevederile convenite, companiile TMZ și / sau TMZ vor fi scutite de orice răspundere legală care decurge din astfel de deficiențe sau neconformități.

14. Legături către alte site-uri web

14.1 Acest site Web poate conține linkuri către alte site-uri web care nu sunt gestionate de TMZ și care sunt incluse numai în scopuri de referință. TMZ nu deține controlul asupra acestor site-uri web și nici nu este responsabil pentru conținutul lor.
14.2 Includerea link-urilor către alte site-uri web nu implică faptul că TMZ promovează, aprobă, garantează sau recomandă aceste site-uri. Aceste link-uri sunt folosite doar ca referințe informative, fără nici un fel de evaluare a conținutului, proprietarilor, serviciilor sau produselor oferite în acesta.

15. Alți termeni general aplicabili

15.1 Drepturile pasagerului în conformitate cu Regulamentul CE 261/2004. Dacă călătoriți în interiorul sau în afara UE sau cu un transportator din UE, puteți avea drepturi pe care le puteți utiliza împotriva companiei aeriene relevante în cazul în care zborul dvs. este anulat, întârziat sau refuzat la îmbarcare. Consultați Regulamentul CE 261/2004 sau contactați Departamentul de Relații cu Clienții.
15.2 Interogări și reclamații legate de achiziția dvs. Contactați departamentul de asistență pentru clienți dacă aveți întrebări sau plângeri cu privire la achiziția dvs. înainte de plecarea dvs. Dacă aveți o plângere cu privire la un furnizor de servicii de călătorie, asigurați-vă că ați inițiat în mod oficial plângerea dvs. cu acel furnizor de servicii turistice înainte de a vă întoarce.
15.3 Modificări ale Termenilor și condițiilor generale. TMZ poate modifica sau actualiza aceste TyCG-uri în orice moment, fără notificare. Versiunea curentă a TyCG-urilor va fi afișată pe site-ul Web de la data la care aceste modificări vor intra în vigoare. Vă solicităm să consultați actualul TyCG în orice moment, de fiecare dată când efectuați o achiziție pe acest site web.

16. Legea și jurisdicția aplicabilă

16.1 Aceste TyCG, precum și orice relație dintre TMZ și Utilizator, sunt reglementate de legea spaniolă. Cu excepția unor reguli imperative care prevăd altfel, ambele părți se supun jurisdicției instanțelor din orașul Madrid pentru orice litigiu care rezultă din existența, conținutul și / sau interpretarea prezentului TyCG sau orice relație dintre TMZ și Utilizatorului.

17. Condiții speciale și informații pentru zboruri

17.1 Zboruri: Contractele pentru zboruri achiziționate prin intermediul site-ului nostru web vor fi făcute cu furnizorul de călătorie sau compania aeriană corespunzătoare și vor fi supuși termenilor și condițiilor sale. Rețineți că, în ceea ce privește tarifele aeriene, există termeni suplimentari specifici acestei tarife. De exemplu, biletele nu sunt în general modificabile sau rambursabile. În plus, majoritatea companiilor aeriene își rezervă dreptul de a modifica programul și anulările rezervărilor confirmate. În timp ce TMZ, în calitate de parte intermediar nu este responsabil pentru modificările de orar sau anulări, va oferi toată asistența rezonabilă aveți nevoie prin intermediul serviciului nostru pentru clienți. Companiile aeriene pot percepe taxe pentru servicii suplimentare, cum ar fi bagajul de cala, check-in la aeroport, scaune preferat, de divertisment în timpul zborului (dacă este disponibil), produse alimentare, băuturi, snacks-uri, etc. Orice taxe pentru aceste servicii suplimentare care nu sunt incluse în prețul biletului, cu excepția cazului prevăzut în mod expres altfel, și se plătește la compania aeriană direct. TMZ nu este responsabil pentru cheltuielile suplimentare suportate și vă invităm să contactați compania aeriană corespunzătoare pentru a adăuga servicii suplimentare și pentru a verifica tarifele. Puteți verifica bagajele dvs. admise accesând site-ul web al companiei aeriene. Rețineți că în cazul în care zborul dvs. include mai mult de un segment, puteți avea alocații diferite pentru bagaje; Acest lucru se poate întâmpla chiar și atunci când zburați cu aceeași companie aeriană, de exemplu dacă un zbor este internațional, iar celălalt este intern. Acest lucru poate însemna că veți fi taxat pentru bagaje care depășesc limita inferioară a zborului care transportă limita inferioară a bagajelor. Asigurați-vă întotdeauna că vă confirmați timpul minim pentru a vă verifica zborul. În general, pentru zborurile internaționale este necesar să se facă check-in cu 120 de minute înainte de plecare și pentru zboruri interne, cu 90 de minute înainte de plecare. Cu toate acestea, este posibil ca unele aeroporturi și / sau anumite companii aeriene să necesite un timp mai îndelungat. Dacă ați achiziționat un zbor de întoarcere, compania aeriană va cere reconfirmarea călătoriei de întoarcere cu cel puțin 72 de ore înainte de călătorie. Dacă nu reconfirmați călătoria de întoarcere direct cu compania aeriană, aceasta poate fi anulată. Este foarte recomandat (mai ales dacă zburați în clasa economică), că vă verificați bine în avans dacă aveți solicitări speciale în ceea ce privește scaunul. TMZ nu are nici un control asupra alocarea scaunelor, deși rezervă anterior compania aeriană, și nu poate garanta că locurile specifice disponibile la ieșire. TMZ nu este responsabil pentru costurile transferurilor între aeroporturi sau terminale care ar putea fi suportate. Poate că zborurile cu prețuri speciale sau prețuri mai bune nu iau cel mai direct traseu. Unele itinerarii necesită o schimbare de avion pe rută. Un zbor descris drept direct este locul în care nu este nevoie să se schimbe avioanele în timpul călătoriei. Cu toate acestea, pot fi făcute opriri pentru a reîncărca carburantul sau pentru a permite pasagerilor să urce sau să coboare. Detaliile cu privire la opririle vor fi furnizate în timpul procesului de rezervare și sunt identificate în mod clar, atât pe site-ul și în itinerariul dvs., pe care îl va trimite atunci când faceți rezervarea. Aveți responsabilitatea de a organiza vize după cum este necesar și nu ne asumăm responsabilitatea de a vă ajuta sau de a vă sfătui în această chestiune. Timpurile indicate sunt date în sistemul de timp de 24 de ore, aproximativ și pe baza zborurilor de plecare. Acestea pot varia în funcție de orarul de zbor, tipul de aeronavă, condițiile meteorologice, etc., și sunt indicii ale orelor petrecute pe zbor (exclusiv timpul la sol în timpul opriri pe traseu sau la schimbarea aeronavei) și, prin urmare, ele sunt date doar ca ghid și sunt supuse modificării și confirmării. Reglementările variază în funcție de compania aeriană, dar unii refuză să efectueze femeile care sunt gravide timp de 28 de săptămâni sau mai mult la data călătoriei de întoarcere. Dacă aveți îndoieli, consultați compania aeriană respectivă și consultați-vă medicul. Copiii trebuie să aibă vârsta de 6 săptămâni sau mai mult pentru a călători cu avionul și trebuie să stea în poala unui adult sau de a ocupa un scaun copil. Contactați compania aeriană cu care călătoriți pentru a afla detaliile locurilor corespunzătoare. Copiii în vârstă de 2 ani sau mai mari trebuie să aibă un loc.
17.2 Combinabile ale Ida: În anumite cazuri, pentru a oferi tarife speciale de întoarcere, combinăm două bilete dus-întors cu diferite companii aeriene sau chiar cu aceeași companie aeriană. Aceasta înseamnă că veți avea două bilete separate (unul pentru zborul dvs. de plecare și unul pentru zborul de întoarcere) și fiecare bilet va avea propriile condiții de tarifare. Dacă trebuie să anulați unul dintre zboruri, puteți să-l păstrați pe celălalt, fără a mai fi necesare taxe suplimentare. Anulările, modificările programelor sau alte modificări ale uneia dintre zboruri nu vor afecta celălalt zbor, iar condițiile tarifului celorlalte zboruri vor continua să se aplice. De exemplu, dacă unul dintre zboruri este anulat, cealaltă companie aeriană nu are obligația de a rambursa cealaltă parte a călătoriei dvs. sau de a vă oferi o schimbare de itinerar. Este posibil să suportați costuri pentru orice schimbare a celuilalt zbor, dacă este necesar.
17.3 Zboruri companie aeriană low cost: Dacă selectați un bilet de avion cu o companie aeriană low-cost TMZ a făcut achiziționarea biletului în numele dvs. și veți primi un e-mail de confirmare direct de la compania aeriană bugetul. Contractul dvs. va fi cu compania aeriene low cost corespunzătoare, în conformitate cu termenii și condițiile aceleași. Aveți la dispoziție astfel de termeni și condiții înainte de a începe achiziția dvs., „Termeni și condiții“ link-ul sau prin aplicarea la centrele noastre de apel și după începerea achiziției, în e-mail de confirmare sau de pe site-ul Web al companiei aeriene low cost corespunzătoare. Rețineți că companiile aeriene low cost pot să decoleze de pe aeroporturi mai mici, regionale și / sau secundare. Reduceri pentru locuitorii din Insulele Canare, Ceuta și Melilla Persoanele care trăiesc în Insulele Baleare, Insulele Canare și orașele Ceuta și Melilla, au dreptul la un discount sau bonus atunci când zborul are sau de la locul lor de reședință și rata permite acest lucru. Membrii familiei din țările terțe care sunt beneficiari ai dreptului de ședere și rezidenților pe termen lung din țări terțe care își dovedesc statutul de rezidenți în comunitățile și orașele menționate mai sus vor avea dreptul la reducere. Acești cetățeni trebuie să își dovedească reședința prin certificatul de înregistrare actual și prin NIE (numarul de identitate al străinilor). Pasagerii care doresc să obțină această reducere trebuie să dovedească obligatoriu statutul de rezident al aeroportului. Pentru aceasta, pasagerii trebuie să prezinte una dintre următoarele forme de identificare în vigoare :? Certificatul de rezidență eliberat de Consiliul Local ca dovadă a rezidenței, însoțit de documentul de identitate național sau pașaportul în cazul unui cetățean străin al UE. Pentru persoanele cu vârste sub 14 ani care nu au documentație de identitate, va fi necesar doar prezentarea certificatului de ședere al municipiului. ? Senatori sau deputați: acreditare a Camerelor corespunzătoare, în care este înregistrată circumscripția deputatului sau senatorului ales, însoțită de documentul de identitate sau pașaportul național. Rețineți că DNI va servi numai pentru a dovedi identitatea, dar nu pentru reședință (chiar dacă a fost utilizată ca identificare în timpul procesului de cumpărare). În cazul în care pasagerul nu prezintă certificatul de înmatriculare curent, care dovedește statutul de rezident, compania aeriană va refuza îmbarcarea. În timpul procesului de achiziție, trebuie să vă asigurați că ați selectat opțiunea Discount rezident în secțiunea corespunzătoare, în cazurile în care este permisă. Dacă doriți să vă bucurați de dreptul la reducere, dar în timpul procesului de cumpărare nu atingeți aplicarea automată a acestuia, vă recomandăm să renunțați la procesul de achiziție online și să continuați cu rezervarea zborului prin telefon prin intermediul Centrului nostru de Rezervări.
17.4 Reduceri pentru familiile de dimensiuni mari: Dacă sunteți membru al unei familii mari care a recunoscut oficial o astfel de condiție, puteți beneficia de această reducere, atâta timp cât zborul are originea și destinația pe teritoriul spaniol. Această reducere nu se aplică automat, astfel încât să vă bucurați de aceasta, vă recomandăm să părăsiți procesul de rezervare online și să faceți rezervarea zborului dvs. prin telefon, prin Centrul nostru de rezervare.
17.5 Minorii: Copiii cu vârste cuprinse între 5 și 12 ani nu pot călători singuri. Cu toate acestea, anumite companii aeriene au un serviciu special de asistență și escortă pentru pasagerii cu vârste între 12 și 17 ani. Trebuie să solicitați în avans confirmarea rezervării. Uneori, acest serviciu are un cost suplimentar, deci este recomandabil să verificați cu compania aeriană înainte de confirmarea rezervării. În același mod, rețineți că persoanele cu vârsta sub 18 ani nu își pot asuma responsabilitatea pentru un alt minor (articolul 157 din Codul civil spaniol). Copiii care călătoresc ca minori neînsoțiți trebuie să poarte, la fel ca orice alt pasager, documentele necesare (pașaport sau DNI) pe toate călătoriile și trebuie să completeze formularul care le va fi transmis la biroul de înregistrare a companiilor aeriene. Părinții sau tutorii trebuie să prezinte documentația de identificare necesară (ID sau pașaport). În funcție de compania aeriană, minorii pot călători neînsoțiți, atâta timp cât compania aeriană are acest serviciu. De asemenea, există multe companii care pot avea reglementări în care limitele de vârstă și taxele sunt diferite sau este interzisă călătoria minorilor neînsoțiți, așa că trebuie să verificați întotdeauna condițiile de mai sus. Rezervările de internet pentru minorii neînsoțiți nu sunt permise, ele pot fi făcute numai prin intermediul Centrului nostru de Relații cu Clienții. Pe de altă parte, vă reamintim că, ca regulă generală, companiile aeriene low cost sau low cost nu acceptă minorii neînsoțiți în zborurile lor.
17.6 Modificări de nume: În general, schimbările de nume și / sau numele de familie ale pasagerilor nu sunt permise. În majoritatea cazurilor va fi necesar să anulați rezervarea și să faceți una nouă cu datele corecte ale pasagerilor. Rețineți că, în cazul în care informațiile despre bilet nu corespund documentului de identitate prezentat de pasager, compania aeriană poate refuza îmbarcarea. În acest caz, TMZ își declină orice responsabilitate. Dacă zborul dvs. este operat de o companie aeriană low cost, trebuie să consultați condițiile particulare ale companiei aeriene și să trimiteți direct solicitarea de anulare către companie, deoarece TMZ nu poate gestiona anulările biletelor low cost.